Cricket 26 - Pro Team Edition
24.000 Pro Team Kredisi ile birlikte. Yepyeni Yönetim Kariyeri, daha büyük ve daha iyi Pro Team, derinlemesine Ashes modu ve gelişmiş oyun ve derinlemesine stratejilerle saha içinde ve dışında genişletilmiş kontrol - Cricket 26, The Ultimate Showdown'dur. Her Karar Önemlidir! Yepyeni Yönetim Kariyeri ile komuta sizde – bir takımı zirveye taşıyın veya daha da zor olan işi yapın ve onları orada tutun! Oyuncuları keşfedin, işe alın ve geliştirin, en iyi kadroyu oluşturun ve maç stratejileri geliştirin. Kriketi kendi tarzınızda oynayın ve takımınızı evde veya dünya sahnesinde zafere taşıyın. Ashes'e adım atın. Her anı yaşayın! Kriketin en büyük rekabeti, genişletilmiş Ashes Modu ile her zamankinden daha büyük bir şekilde geri döndü. Avustralya veya İngiltere'nin tam kontrolünü ele geçirin - takım ağ seansları, basın konferansları ve daha fazlası ile her zamankinden daha derin bir Ashes deneyimi yaşayın. Toplayın. Birleştirin. Hakim olun! Pro Team geri döndü. Daha fazla kart, daha fazla mod, daha fazla meydan okuma. En iyi Pro Team kadronuzu oluşturun ve yeni Centurion çok oyunculu moduna katılın. Haftalık paket düşüşleriyle koleksiyonunuzu oluşturun veya Auction House'da başarınızın anahtar oyuncularını kilitleyin. Oluşturun. Paylaşın. Oynayın! Academy'de yaratıcılığınızı serbest bırakın. Stadyumlar, oyuncular, sopalar ve tam takımlar oluşturun ve paylaşın veya Cricket 26 topluluğundan içerik oynayın ve indirin. Her topu kontrol edin. Her maçı kazanın! Geliştirilmiş Oyun Mekanikleri ile yepyeni bir kontrol seviyesine ulaşın, hızlı tekli vuruşlar için boşlukları doldurun, hücum ve savunmanızı dengeleyin - zorlu test maçlarında koşu hızını sınırlamak veya vuruş yapmak, hızlı koşu yapmak veya enerji tasarrufu yapmak için stratejiler belirleyin.