Cricket 24
En gerçekçi kriket oyununu hazırlamak için yılların deneyimiyle geliştirilen Cricket 24, dünyanın dört bir yanından takımları içeren bir kriket oyunudur. Özenle hazırlanmış 50'den fazla resmi stadyumda The Ashes turnuvasında yer alan Avustralya ve İngiltere'nin yanı sıra Batı Hint Adaları, Yeni Zelanda, İrlanda ve daha pek çok ülkeye ek olarak profesyonel Hindistan T20 kriket takımlarıyla da rekabet edebileceksin. Cricket 24, şimdiye kadar yapılmış en iyi kriket simülasyonudur. Cricket 24: Şimdiye kadar geliştirilen en gerçekçi kriket oyunu! - The Ashes: Cricket 24, kriket sporunun en rekabetçi organizasyonu olan The Ashes turnuvasını da içerecek. The Ashes turnuvası devam ederken özenle hazırlanmış ara sahneler oyuncuya sürükleyici bir deneyim yaşatacak. Basın toplantıları ve antrenmanlarla takımın bir parçası gibi hissedeceksin. The Ashes turnuvasını doyasıya deneyimlemeni sağlayacak eşsiz maç yorumları da var. The Ashes turnuvasını tek oyuncu veya Avusturalya ya da İngiltere takımı olarak oynayabilirsin. - Resmi Lisanslar: 300'den fazla oyuncu fotogrametrisi. Avustralya, İngiltere, Batı Hint Adaları, Yeni Zelanda, İrlanda ve daha pek çok kriket oynanan büyük ülke seni bekliyor. Turnuvalar arasında; The Ashes, KFC BBL ve Weber WBBL, The Hundred ve Karayipler Premier Ligi bulunuyor. Ayrıca çeşitli profesyonel Hindistan T20 kriket takımlarının yanı sıra 50'den fazla son derece ayrıntılı resmi stadyum da var. - Kariyer Modu: Oyuncunun amatör bir kriketçiden uluslararası turnuvalara yükselme yolculuğunu izlerken bir yandan da kriket dünyasında adını duyurmak için becerilerini geliştir ve hayran kitleni büyüt. Cricket 24 ile kısa süreli krikette yükselebilir, milli takıma girmeye odaklanabilir veya bir kriket yıldızı olma yolunda her ikisini de dengelemeye çalışabilirsin. Bu oyunda kaderini belirlemek tamamen senin elinde! - Yepyeni Saha Savunması: Bir kriket oyununda şimdiye kadarki en gerçekçi ve hassas saha savunması kontrolleri için geliştirilmiş sistem. - Platformlar Arası Oynanış: Çevrimiçi modda istediğin platformdaki arkadaşlarınla veya dünyadaki en iyi oyuncularla rekabet edebilirsin. Akademi yoluyla stadyumlar, oyuncular, takımlar gibi daha pek çok özel içerik oluştur ve farklı platformlar arasında paylaş.