Corpse Party
"Sachiko, sana yalvarıyoruz..." Ters giden bir arkadaşlık ritüeli, lise öğrencisi Ayumi Shinozakive arkadaşlarını, uzun zaman önce okullarının arazisinde bulunan, trajediyle dolu bir tesisin olduğu alternatif bir gerçekliğe götürür. İlkokul öğrencilerinin intikamcı ruhları hayatlarını ve akıl sağlıklarını tehdit ederken kaçmak bir yana, hayatta kalmak için tek umutları bulundukları gerçeklikte sıkışıp kalanların cinayetleriyle ilgili tüyler ürpertici detayları ortaya çıkarmaktır. ÖZELLİKLER Atmosferik Retro Tarzı Grafikler Korkunç tasvirler ve heyecanı arttıran ses tasarımıyla birleşen muhteşem 16 bit tarzı görseller, korku saçan görüntüleri ile hayal gücünü çılgına çevirecek. Her Seçim Önemli Macera türü tıklamaya dayalı oynanış ile savaşsız RPG türü arasında bir karışımla Heavenly Host Elementary'nin her köşesini keşfet, hikâyenin gidişatını ve karakterlerinin kaderini önemli ölçüde değiştiren seçimler yap. Daha Önce Hiç Olmadığı Kadar Fazla İçerik Orijinal beş ana hikâye bölümüne ve 14 ekstra bölüme ek olarak, serinin sevilen karakterleri Ayumi ve Yoshiki’nin ilişkilerine odaklanan ve Heavenly Host Elementary’nin ürkütücü efsanesinde önemli roller oynayanMiku Shirayume ve Ryoka Iwami’yitanıtaniki yeni ekstra bölüm.. Korku Dolu Bambaşka Bir Boyut Stereofonik 3 Boyutlu kayıt teknikleriyle kaydedilmiş, sürekli arkana bakmana sebep olacak şekilde yapılmış ve etrafını saran çevresel ses deneyimiyle, kendini tamamıyla Japonca seslendirilmiş oyuna ve ürkütücü ses efektlerine kaptırmak için kulaklıklarını tak.