Construction Simulator - Titanium Upgrade Pack
Construction Simulator - Titanium Upgrade Pack DLC'si, içindeki tüm içerikleri ayrı ayrı satın almaya göre daha avantajlı ve özel fiyatlandırmasıyla en geniş kapsamlı Construction Simulator deneyimini sunar. Hem Year 1 Season Pass hem de Year 2 Season Pass'in yanında Kramer Pack, Car & Bobblehead Pack ve Customization Kit de bu paketin bir parçasıdır. Bu yüzden hem ünlü hem de Construction Simulator serisine yeni eklenmiş üreticilerden çok sayıda ek inşaat makinesiyle birlikte çeşitli eğlenceli hikâyelerin, yepyeni bir haritanın ve onlarca kozmetik eşyanın tadını çıkarabilirsin. Bu paketi satın alarak aşağıdaki içerikler ana oyuna eklenir: - Kramer Pack - Car & Bobblehead Pack - Customization Kit - Year 1 Season Pass o Year 1 Season Pass Helmet & Sticker o JCB Pack o Cosmetic Pack #1 o Airfield Expansion o SANY Pack o Spaceport Expansion o Cosmetic Pack #2 - Year 2 Season Pass o Year 2 Season Pass Pickup Truck o Liebherr Pack o Stadium Expansion o 6 makineli içeren bir Marka Paketi (henüz duyurulmadı) o Cosmetic Pack #3 (henüz duyurulmadı) o Makine Paketi (henüz duyurulmadı)