Construction Simulator - Kramer Pack
Kramer Pack, Alman üreticinin kataloğundan üç yeni makineyle inşaat kontratlarında kullanabileceğin daha fazla seçenek sunuyor! Construction Simulator'a gelen ilk teleskopik kollu yükleyici olan Kramer 5507, kargo paletlerini esneklikle taşımak ve düzenlemek için mükemmel bir seçenek. Küçük ve dar alanlarda hareket için ideal olan Kramer 5035 harika bir seçenek. Daha büyük boyutlu tekerlekli yükleyici Kramer 8155 ise daha büyük şantiyeler için tasarlanmıştır.