Clive Barker’s Hellraiser: Revival
Clive Barker's Hellraiser: Revival'ın herhangi bir sürümünü ön sipariş vererek aşağıdaki içeriğe sahip olun: - "Labyrinth" Tabanca Kaplaması - "Martyr" Testere Bıçağı Kaplaması Efsanevi korku serisinde yeni bir döneme adım atın. Clive Barker's Hellraiser: Revival, birinci şahıs aksiyon ve korku hayatta kalma türünü bir üst seviyeye taşıyor. Kız arkadaşı Sunny'nin, Labirent'in öteki dünya cehenneminden kaçmasına yardım etmek adına gizemli bulmaca kutusu Genesis Configuration'ın gücünü kullanmak zorunda olan Aidan'ın hikâyesini oynayın. Kötü şöhretli Pinhead ile yaptığınız anlaşmadan kurtulmak ve korkunç Cenobitler tarikatıyla mücadele etmek için kutunun güçlerini kullanın. Hellraiser Efsanesinde Yeni Bir Hikâye - Pinhead'in, daha önce hiç görülmemiş bir acı ve haz yayma ritüelini farkında olmadan başlatın. Kutunun Gücünden Yararlanın - Yapının cehennemden gelen eşsiz yeteneklerini dünyevi silahlarla birleştirerek mazoşist düşmanlara kemik kıran ve et yakan acılar - ya da hazlar mı demeli? - yaşatın. Kutsal Olmayan Düşmanlarla Savaşın - Hikâye odaklı bir hayatta kalma ve korku oyununda cehennemin sefilleri, sapkınlar, tarikatçılar ve hatta en karanlık rahiplerle mücadele edin.