Clive Barker's Hellraiser: Revival
Efsanevi korku serisinde yeni bir döneme adım atın. Clive Barker's Hellraiser: Revival, birinci şahıs aksiyonve korku hayatta kalma türünü bir üst seviyeye taşıyor. Kız arkadaşı Sunny'nin, Labirent'in öteki dünya cehenneminden kaçmasına yardım etmek adına gizemli bulmaca kutusu Genesis Configuration'ın gücünü kullanmak zorunda olan Aidan'ın hikâyesini oynayın. Kötü şöhretli Pinhead ile yaptığınız anlaşmadan kurtulmak ve korkunç Cenobitler tarikatıyla mücadele etmek için kutunun güçlerini kullanın.