Clicker Heroes
Clicker Heroes - eğlendirici RPG! Saniyede bir katrilyon hasarın nasıl bir his yarattığını hiç merak ettin mi? Artık merak etmene gerek yok! Bugün bu hissin keyfini çıkarmak için oynamaya başla! Öldürüp altınlarını almak için canavarın üzerine tıklayarak işe koyul. Bu altınları yeni kahramanlar almak ve daha fazla hasar vermek için harca. Ne kadar fazla hasar verirsen o kadar fazla altın kazanırsın. Gücünün katlanarak arttığını hisset! Temizlik işini yaptırman mı gerekiyor? Canavarların icabına bakılmasını mı istiyorsun? Endişelenme! Kahramanların sen yokken canavarların icabına bakıp otomatik olarak altın toplar; hatta oyun kapalı olsa bile. Fakat geri gelip tüm o güzel altınları kullanarak yeni kahramanlar edinip yükseltmeyi unutma!