Chess Infinity: 3 Hamlede Mat Bulmacası Paketi
Kendini nihai zorlukla yüzleşmeye hazır hissediyor musun? 3 Hamlede Mat bulmaca paketi, taktik oyununda daha fazla karmaşıklık ve hassasiyet arayan oyuncular için tasarlandı. 30 özenle seçilmiş bulmaca ile, üç hamlede mat bulmaya çalışırken daha derinlemesine düşünmeye, daha keskin olmaya ve daha fazla hesap yapmaya zorlanacaksın.