Chasm
İçerisinde Guildean Krallığı için ilk görevini yerine getiren bir acemi olarak oynadığın, aksiyon ve macera oyunu olan Chasm'a hoş geldin. Bir şövalye olarak değerini kanıtlamak için heyecanlısın ve Krallık için hayati önemde bir madenin kapatıldığına dair söylentileri araştırıyorsun. Ancak maden kasabasında keşfettiğin şey hayal ettiğinden bile daha kötü: Kasaba halkı ortadan kaybolmuş, derinlerden gelen doğaüstü yaratıklar onları kaçırmış. Gizemi çözmek ve Krallığa barışı geri getirmeyi onur meselesi yapıp, kurnaz canavarlara karşı ölümcül savaşlar, antik yer altı mezarı ve kalelerin keşfi ve her adımda gizlenmiş güçlü yeni ekipmanlarla dolu destansı bir maceraya atılıyorsun. Hikayenin geneli tüm oyuncular için aynı olsa da, kahramanının yolculuğu benzersiz olacak: odalardan her biri elle tasarlanmış ve arka planda Chasm tüm bu odaları sana ait eşsiz bir dünya haritası oluşturacak şekilde birleştirir.