Chameleon Dummy Hunt
Ortama ait olmayan şeyi fark edebilir misin? Chameleon Dummy Hunt, renkli bölümlerin içinde gözünün önünde saklanan kurnaz dummy karakterleri bulmaya çalıştığın birinci şahıs kameralı, gözlem ve aksiyon oyunudur. Dummy'ler duvarlara, zeminlere, mobilyalara, objelere, gölgelere, desenlere ve canlı ortamlara karışacak şekilde boyanmıştır. Görevin basit: bölümü araştır, kamufle olmuş tüm dummy'leri bul ve süre bitmeden boya tabancanla vur. Dikkatli bak. Duvardaki garip bir şekil, hafif farklı duran bir renk, dekor gibi oturan bir dummy ya da köşedeki şüpheli bir obje sıradaki hedefin olabilir. Bazı dummy'ler ayakta durur, bazıları oturur, çömelir, yerde yatar ya da o kadar iyi saklanır ki yanından geçip gidebilirsin. Ama dikkat: yanlış objeye ateş etmek sana zaman ve skor kaybettirir. Sınırlı scanner hakkını akıllıca kullan, odaklan ve her bölümü mümkün olduğunca hızlı tamamla. 20 bölüm, farklı dummy pozları, zorlu kamuflajlar, süreye karşı görevler, skor ödülleri ve klavye, mouse ve gamepad desteğiyle Chameleon Dummy Hunt her ortamı dikkat, hız ve görsel beceri testine dönüştürür. Bul. Boya. Avla.