Cave Bad
Cüce Oratio ile yeni bir roguelike macerasına çık! Kazma ile bombalarını kap ve tehlikeli zindanlara doğru 8-bit tarzında pikselli bir maceraya çık! Pity Pit ile aynı evrende geçen Cave Bad, Cüce Oratio'nun daha da macera dolu keşiflerini anlatıyor. Bu sefer şeytanlarla yukarıdan bakan bir perspektif ile mücadele ederken, elinin altında olan her gereci yeraltı iblisleri üzerinde kullanacak. Bu roguelike macerası; alanının klasiklerinden alınan ilhamı, her keşfin öngörülemez ve taze olması için prosedürel içerik üretimi ile birleştiriyor. Kötü adamları yakın dövüşte alaşağı edebilir veya stratejik bir şekilde bombalar yerleştirebilirsin. Bulmacalar çöz, eşyalar topla, yeni ekipman satın al ve daha da yüksek puan almak için sınırlarını zorla.