Cats and Seek : Tokyo
Cats & Seek serisinde eğlenceli ve sevimli yeni bir maceraya çıkmak için bavullarınızı hazırlayın! Bu sefer, şehrin dört bir yanında oynayan kedileri bulmak için Japonya'nın hareketli başkentinin kalbine gidiyoruz. - 5 farklı bölümde saklanmış 500'den fazla kedi! - Fotoğraf ve Boyama Modu ile sahneleri yakalayın ve renklendirin! - NEW: Damga Modu! Damgaları toplayın ve kusursuz kediyi oluşturun! - Ayarlanabilir renkler, parlaklık ve kontrast!