CATAN'ın resmî video oyununu Konsolda oyna! Kaynaklar elde et, yeni stratejilerde ustalaş ve yerleşimlerini hayat bulan bir pano üzerinde inşa et. Kazanan Catanian olmak için hem çevrim içi hem de oturma odasında arkadaşlarına meydan oku veya akıllı ve dinamik yapay zekâya karşı oyna! Fırsatlar ve uzaklardaki zenginliklerin vaadiyle büyülenen sen ve senin gibi bir maceracılar topluluğu, yeni topraklar keşfetmek üzere vatanınızı ve geçim kaynaklarınızı terk ettiniz. Hem tehlikeli hem de zorluklarla dolu uzun ve meşakkatli bir yolculuğun ardından insanlığın el sürmediği, kaynakları bol, yemyeşil bir ülkenin kıyılarına ulaştınız. Ancak bu yeni adaya ilk ayak basan siz değilsiniz. Gelişmek ve hayatta kalmak isteyen başkaları da var. CATAN'a hoş geldin! Hayat bulan bir pano Yerleşimlerin büyüyüp panoyu kapladıkça her bir altıgenin hayat bulduğunu görürsün. Yüksek dağlardan cevher, hareketli meralardan yün veya gelişen ormanlardan kereste topla. Her oyun birbirinden farklıdır. Değişken panolar sayesinde her oyun farklı hissettirir, farklı görünür ve farklı oynanır! Arkadaşlarınla yerel olarak oyna Artık yerel olarak en fazla 4 arkadaş oyunu oynayabilir! Arkadaşların elindekileri görmeden kartlarını takip etmek için akıllı telefonunla oyuna bağlan. Oyun Modları ve Ödüller Stratejilerini dünyanın dört bir yanından diğer Catanianlara karşı sınarken zorlu çok oyunculu oyunlarda mücadele et. Tek oyunculu moddaki her birinin öğrenebileceğin kendi hedefleri ve eşsiz oyun tarzı olan dinamik yapay zekâ ile yüzleş. Heyecan verici oyun içi ödülleri açmak için becerilerini geliştir ve sezonlar boyunca çeşitli mücadeleleri tamamla.