Castlevania Dominus Collection
Castlevania serisinden üç aksiyon macera oyununun yanı sıra, ilk Castlevania arcade oyununun yeniden tasarlanan bir sürümü olan Haunted Castle Revisited da yayınlanıyor! Ve bu oyunu orijinal formatıyla da oynayabilirsin! Daha önce hiç görülmemiş çizimler, geri sarma, hızlı kayıt gibi yeni faydalı özellikler ve çok daha fazlasıyla Castlevania'yı yepyeni bir şekilde deneyimle! - Oyunlar Castlevania: Dawn of Sorrow Soma'nın maceraları devam ediyor! Çarpıcı 2B grafiklerle soul'ları birleştirerek sayısız silah oluşturmanın yepyeni bir yolunu keşfet. Castlevania: Aria of Sorrow'daki olaylardan bir yıl sonra Soma Cruz isimli bir çocuk, kendini gizemli bir kültün Dracula'yı diriltme planının ortasında buluyor... Sonunda kaderiyle yüzleşip tüm bunlara bir son verebilecek mi? Castlevania: Portrait of Ruin Bu sefer kötülükle savaşmak için iki kahraman güçlerini birleştiriyor! Tek bir düğmeye basarak Jonathan ve Charlotte arasında geçiş yap ve onların eşsiz yeteneklerinden en iyi şekilde faydalan. Dracula's Castle aniden tekrar ortaya çıktı ama tuhaf bir durum var. Jonathan Morris ve Charlotte Aulin durumu incelemek için kaleye gidiyorlar fakat tüm bunların arkasındaki aklın düşündükleri kişi olmadığını keşfediyorlar... Castlevania Order of Ecclesia Gizemli Shanoa büyü dolu semboller olan glyph'leri kullanabilen tek insan. Kaleyi ve etrafındaki bölgeyi keşfederek glyph'leri topla ve savaştığın görkemli düşmanların güçlerini kendin öğren! Dracula'yı bile yenebilecek kapasiteye sahip en güçlü üç glyph çalınmış. Shanoa onları Düzen'e getirip nihayet Dark Lord'u yenebilecek mi? Haunted Castle İlk Castlevania arcade oyununun yeniden tasarlanan bir sürümü olan Haunted Castle Revisited yayınlanıyor! Ve bu oyunu orijinal formatıyla da oynayabilirsin!