Casey Powell Lacrosse 18
Casey Powell Lacrosse 18, tamamen yenilenen oyun başlatma, atış, sopa ve kaçma kontrolleri serisi dahil olmak üzere, gerçek hayattaki lacrosse heyecanı, hızı ve puanlaması ile spor severlere dinamik, hızlı ve zorlu bir deneyim sunuyor. Aynı zamanda, lacrosse’un karmaşık 6v6 taktiklerine cevap veren gelişmiş Yapay Zeka özelliklerine sahiptir. Oyun başlatma ve atışlardan gol sonrası kutlamalarına kadar her şey için oluşturulan yeni hareket yakalama animasyonları oyunu daha da gerçekçi hale getiriyor. Casey Powell Lacrosse 18’de yeni olarak, ekibiniz için özel stadyumlar ve logolar oluşturma olanağı sunulur. Bunun da ötesinde, Lacrosse 18 kendinizi ve takımınızı herkesin ve en büyük yarışmalarının içine dahil etmenize olanak tanıyan kapsamlı oyuncu ve takım yaratıcılarına sahiptir. Bir lacrosse oyunu izlemiş olan herkes, benzersiz yüzleşme savaşları, ofans ve defans arasındaki hızlı geçişler ve oyuncuların atağı durdurmak için kullandığı acımasız sopa darbeleri nedeniyle en dikkat çekici oyun olduğunu bilir. Aynı zamanda, kaliteli gol vuruşları yapmak için gereken sopa manevralarında kullanılan beceri Makara hareketini ön plana çıkarır. Casey Powell Lacrosse 18'in antrenman modları, manuel değişiklikleri, geliştirilmiş atış seçim seçenekleri ve geliştirilmiş sopa ve vücut kontrol dengesi lacrosse taraftarlarına oyunu gerçek hayatta oynuyor gibi olacakları gerekli tüm araçları verir.