Car Cops
Car Cops’ta sıradan bir polisten fazlasısın - hiçbir ipucunu kaçırmayan keskin gözlü bir memursun! Sokaklarda devriye gez, şüpheli sürücüleri durdur ve aksiyon dolu polis hayatına dal. Her durdurma, tehlikeli bir suçluya, umutsuz bir kovalamacaya veya acil yardıma ihtiyacı olan birine yol açabilir. Kimlikleri kontrol et, yüzleri incele ve sürücünün masum mu yoksa şüpheli mi olduğuna karar vermek için her detayı tara. Koltukları kesmekten bagajdaki bombaları etkisiz hale getirmeye kadar tetikte olmalı ve içgüdülerine ve ekipmanına güvenmelisin. Aranan bir suçlu yoluna çıktığında, nefes kesen bir kovalamacaya hazır ol - ve zamanı geldiğinde silahını çekmekten çekinme! Ama mesele sadece kötü adamlar değil - insanlar için de oradasın. Bazı sürücüler CPR’a ihtiyaç duyabilir, bazıları ise sadece senin çözebileceğin araç yangını veya arıza yaşayabilir! Özellikler: - Detaylı araç incelemeleri: Kimlikleri kontrol et, yüzleri eşleştir ve şüpheli eşyaları ara. - Yoğun araç kovalamacaları: Kaçan suçluları şehir genelinde hızlı kovalamacalarla takip et. - Suçlularla çatışmalar: Suçlular karşılık verdiğinde hazır ol - siper al ve ateşe karşılık ver. - Profesyonel polis araçları: X-ray kullan, koltukları kes ve aracın her köşesini araştır. - Adaleti sağla: Şüphelileri mahkemeye çıkar ve suçlu ya da masum olduklarına karar ver. - Acil müdahale rolü: CPR uygula, araç yangınlarını söndür veya yol yardımında bulun. Bir suçluyu ilk bakışta fark edebileceğini mi düşünüyorsun? İçgüdülerini test et!