Car Cops: Drip Patrol
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Peluş Ayıcık kıyafeti - Harley kıyafeti - Süper Kahraman Kız kıyafeti - Buz Kraliçesi kıyafeti - Hizmetçi kıyafeti - Pilot kıyafeti - Tavşan Kulakları kıyafeti - mobilya almak ve evini yoğun bir iş gününün ardından dinlenmek için mükemmel bir yere dönüştürmek üzere ekstra 5000 nakit Polis memurun için 7 benzersiz kıyafetin kilidini aç, her gizli görev için ya da devriyene biraz hava katmak için mükemmel!