Can Touch This DLC Tadilat ve İnşa! Sorunu kendiniz çözün. Neredeyse kelimenin tam anlamıyla. Yeni, çok işlevsel çekicinizin yardımıyla, daha önce yapmadığınız şekilde dekore etmenin zamanı geldi. Duvarları dilediğiniz gibi yenileyin, tarzını uygun gördüğünüz şekilde değiştirin. Çöp kutularını nereye koyacağınıza veya kasayı nereye taşıyacağınıza siz karar verin. Kalabalığı yönlendirin. Müşterilerinize düzenli sıraya girmenin doğru yolunu gösterin. İç mekan kişiselleştirmesini tamamen yeni bir seviyeye taşımanın zamanı geldi. Sprey ve boya! Artık boş bir tuvale bakmanıza gerek yok! Sprey boyanızı alın ve herhangi bir yüzeye küçük bir kişisel dokunuş katın. Ayarlanabilir ölçek ve dönüş özelliğiyle, büyük duvar resimlerinden istasyonunuzun köşelerinde saklanan küçük paskalya yumurtalarına kadar her şeyi boyayabilirsiniz. Mevcut çıkartmaları birbiriyle birleştirerek daha da ayrıntılı ve karmaşık sanat eserleri yaratın. Ve ne zaman tükeniyormuş gibi hissetmeye başlasan, her yerde daha fazla tasarım kilidini açman için saklı duruyor! Depo ve Atölye İstasyonunuzda bir şeylerin eksik olduğunu hissettiniz mi? Masalardan pankartlara ve ışıklara kadar Deponuz ve Atölyeniz artık tam bir satın alma paketine sahip! İstasyonunuzu kelimenin tam anlamıyla çok daha gerçek bir şekilde dekore edin. Kumdaki elmasın eskisinden daha da parlak olmasını sağlayın. Bu ücretsiz DLC ile parti başlamak üzere. Bir parti alanı, koleksiyonluk eşyalar, popülerlik artışları ve herkesi heyecanlandıracak dondurma! Parti Başlasın Hiçbir şeyin olmadığı bir yerde serin bir gece partisi gibi bir şey yok. Normal müşteri trafiği azaldığında, bu başka bir gelir akışı olabilir. İnsanları çekmek için harika bir parti alanı yaratın, ilginç ürünler sunun ve ihtiyaçlarını karşılayın. Partileriniz ne kadar başarılı olursa ve partiye katılanlar ne kadar memnun olursa, o kadar çok para kazanırsınız ve parti o kadar büyük olur.