CAC : 1986 PAKETİ
Side Arms, Legendary Wings ve Trojan'ı oynayın. "Commando", "The Speed Rumbler" ve "Savage Bees" oyunlarının deneme sürümlerini de oynayabilirsiniz. ※Oynamak için "Capcom Arcade Cabinet" gereklidir. Lütfen "Capcom Arcade Cabinet"i indirdikten sonra satın alın. Ayrı oyun verileri de bulunmaktadır. Bu paketi satın alırsanız, ayrı paketlerin tekrar satın alınması gerekli değildir. Çift satın alma yapmamaya lütfen dikkat edin.