Bun Buns
İçindeki fırıncıyı konuşturmaya hazır ol! Pofuduk çörekleri birleştir, ağız sulandıran hamur işlerine dönüşmelerini izle ve bu fizik tabanlı bulmaca meydan okumasında becerilerini sınırına kadar zorla. Zorlu durumlardan kurtulmak ve yanmış hamuru kontrol altında tutmak için akıllı güçlendirmeler kullan. Zamanlama ve yerleştirme her şeydir! Tek bir yanlış hamle ve kusursuz pişirişin dağılıp gidebilir! Her biri ustalaşman gereken yeni sürprizler ve zorluklar sunan büyüleyici fırınlarda yolculuğa çık. Nihai çöreğin ne kadar büyük olabilir? Özellikler: - Becerilerini göstermek için çevrimiçi liderlik tabloları! - Arkadaşlarınla birlikte pişirmek için eşli mod! - Benzersiz sepet şekillerine sahip 2 harita - Koşunu kurtaracak kullanışlı güçlendirmeler! - Sevimli kıyafetlerle tamamen özelleştirilebilir fırıncı - Sıcak ve rahat bir görsel tarz Taptaze bir yüksek skor pişir!