Bun Buns: Cozy DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Sevimli ve sıcak bir orman haritası - 9 doğal saç modeli - 2 fantezi kostümü - 2 çimenli şapka - 2 yapraklı aksesuar Kendine taptaze bir görünüm pişir!