Bright Side: Quiz & Bright Side: Riddles and Puzzles
Beyninizin her köşesini germeye hazır mısınız? Bu paket, hayranların gözdesi iki deneyimi bilgi, yaratıcılık ve dostane rekabetle dolu tek bir canlı pakette birleştiriyor. Etkileyici sorularla Dünya’yı ve evreni keşfedin, ardından nefes kesen bulmacalara geçin; her ayrıntı önemli. Becerilerinizi geliştirmek için tek başınıza oynayın veya arkadaşlarınızı ve ailenizi neşeli bir zeka savaşına davet edin—her koşulda birlikte öğrenecek ve güleceksiniz. Özellikler: - Tek pakette iki tam donanımlı beyin egzersizi oyunu - 4 benzersiz quiz modu, 2.000+ soru ve ilgi çekici eğitim videoları - 1.000+ animasyonlu bilmece ve durumsal yapboz, baskı altında çözülmek üzere - Yerel çok oyunculu modda en fazla 4 oyuncu—oyun gecesi için mükemmel - Quizpedia ve ilerleme takibi bilgi birikiminizi artırır - Göz alıcı görseller Büyüteci kap, ekibini topla ve her yönden en parlak zekâya sahip olduğunu kanıtla!