Brawler Wild
Ultra Street Fighter IV için alternatif kostüm paketi. Zangief, E.Honda, Rufus, Abel ve El Fuerte için yeni vahşi kostümler içerir. Bunları giyip rakiplerini tarzınla da alt et!*Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka bir oyunla çalışmayacaktır.