Bomber Crew
Bomber Crew, 2. Dünya Savaşı stratejik bir bombardıman simülatörüdür. Görevleri tamamlamak mürettebatınızın hayatta kalmasını sağlamak kadar önemlidir, zira burada ölümden dönüş yok! Her bir görevin yüksek riskli bir keşif olduğu bu sürükleyici uçuş simülasyonunda gökyüzünün hakimi olun. Bir dizi logo ve farklı boyalar ile özelleştirebileceğiniz kendinize has fizik temelli Bombardıman uçağınızda yakıt, mermi, hidrolik ve daha fazlasını yönetin! Gökyüzündeyken tehlike dört bir yandan gelir. Düşman savaşçıları, uçaksavarlar, kötü hava koşulları ve bir dizi başka vahim tehlike sizi bekliyor! Mürettebatınızın her bir göreve doğru şekilde hazırlandığından emin olun ve görevden zaferle ayrılın!