Bloom & Grow: Bahar İçerik Paketi
CATAN - Konsol Sürümü'ne gelen en yeni sezonluk içerik paketi için arkadaşlarını ve aileni bir araya getir! Kış soğuğu geçti gitti, bu bahar temalı içerik paketiyle birlikte dünya uyanıp yeniden canlanıyor! Yemyeşil tarlalar, meleyen kuzular ve çiçek açan ağaçların yanı sıra muhteşem yeni bahar temalı sanat eserleri, taşlar, zarlar ve büyü çerçeveleri ile CATAN tahtana bahar duygusunu kat. Ayrıca giderek büyüyen Catanian listene ekleyebileceğin yepyeni karakterler de alacaksın! Gözleri parlak olmayabilir ama topaç bir kuyruğu var; Soyguncu, şirin ve sevilesi bir tavşan kostümüyle arz-ı endam ediyor!