Blazing Beaks
Rogue benzeri: Burada fazla açgözlülük, ölümcül olabilir. Mutantlar, canavarlar ve korkunç yaratıklardan oluşan ordular arasında koşturan zırhlı kuşlarla dolu rengârenk bir dünya. Çözülecek pek çok gizem, açığa çıkarılacak onlarca sır ve keşfedilmeyi bekleyen sayısız seviye... OYUN MODLARI Hikâye modu (1-2 lokal oyuncu): İstilacılarla savaşıp kötülüğün kaynağını bulmaya çalışacağın bomba gibi bir macera. Hangi yoldan gidersen git düşmanlarını ateş ederek, patlatarak, vurarak ve parçalarına ayırarak alt edeceğin sonsuz bir katliam seni bekliyor. Sürprizlerle dolu zorlu seviyeler sunan sevimli ve tatlış bir dünya. ● Normal: Oynanışa göre oluşturulan seviyelerle her oyun farklı bir deneyim yaşa. ● Ekili: Tohum seçerek aynı seviyeleri oyna. ● Günlük: Her gün yenilenen mücadelelerde diğer oyuncularla kapış. ● Meydan okumalar: Birbirinden tuhaf meydan okumaları geçmeye çalış. Turnuva modu (2-4 lokal oyuncu): Gerçek kahramanın kim olduğunu görmek için arkadaşlarınla kapışacağın bir savaş deneyimi. ● Ölüm maçı: Her kuşun eti yenmez ama yenebilenler yenilecek. Hayatta kalan son oyuncu kazanır. ● Tek silah modu: Bütün oyuncular rastgele seçilmiş aynı silah ile başlar ve silahlar o turda değiştirilemez. ● Düşen Kalpler modu: Oyuncu hasar aldığında mevcut kalplerinin bazılarını düşürür ve diğer oyuncular veya kendisi bunları alabilir. ● Kurukafa koruyucusu modu: Altın kafatasını belirli bir süre boyunca kaybetmeden elinde tutarsan, tüm rakiplerin 1 Can kaybeder. ● Avlama modu: Her oyuncu bir mızrak ile başlar. Bir kere fırlattığında, tekrar fırlatabilmek için yerden bir mızrak almalısın.