Big Pharma
Dünyayı hastalıklardan kurtarma, milyonlarca kişinin yaşamlarını iyileştirme, çekilen acıları azaltma, hastaları iyileştirme ve bundan düzenli bir kâr elde etme gücünüz olsaydı ne olurdu? Kendi İlaç Şirketleri Topluluğunuzun başı olarak bu güç ellerinizde. Bunu iyilik için mi kullanacaksınız? Tamamen fedakârca davranmak en iyi iş planı olmayabilir. Acı gerçek şudur: Bazı çareler daha kârlıdır ve hastalık, iş için iyidir. Big Pharma dünyasına hoş geldiniz!