Betomis (Xbox)
Cesur bir şövalye olarak karanlık zindanları keşfet, zekânı ve sınırlı kaynaklarını kullanarak hayatta kal! Betomis’in zorlu piksel sanatı zindanlarına gir, kaçmak için çevreni dikkatlice gözlemlemen ve keşfetmen gerekecek! Betomis, genişleyen zindanın her odasının tek bir çevresel bulmaca ekranı olduğu retro bir iki boyutlu aksiyon platform oyunudur. Işık sınırlı. Silah az. Ancak sivri uçlar ve dönen testere bıçaklarından yaratıklara ve etobur bitkilere kadar çok sayıda ölümcül tehlike var!