Bendy: Studio Collection
Popüler Bendy serisinin bu ikili koleksiyonunda hayatta kalın ve Joey Drew Studios'un gizemlerini keşfedin. Bendy: Studio Collection, Bendy and the Ink Machine'deki Henry'nin ve Bendy and the Dark Revival'daki Audrey'in hikayesini anlatıyor. Bu klasik animasyon stüdyosunun karanlık uçurumunda hangi kabusların yattığını öğrenin.