Beat This Paketi: Kung-Fu & Beatsplosion
Kalori yakan ikili pataklama aksiyonu paketiyle tasarruf et! Kinect için Kung-Fu’ya adım at ve bir kahramana dönüş! Çizgi kötü karakterler arasında yumrukların ve tekmelerinle ilerle ve kendini hareketli kung fu çizgi romanlarının yıldızı olarak gör. Kinect için Beatsplosion’da müziğin ritmiyle hareket et, tanecik ve nötrinolara vurarak ilerle ve her şeyi un ufak et! Uyarı: Günlük kullanım aşırı fit olmaya yol açabilir.