Beat 'Em Up Bundle
Double Dragons Gaiden: Rise of the Dragons Double Dragon kardeşler, ikonik beat 'em up serisinin bu roguelite eklentisinde geri dönüyor. Her oyunda yeni bir aksiyon şansı. 4 başlangıç karakterinden 2'siyle oyuna katılın veya her birinin kendi özel hareketleri ve benzersiz oyun tarzları olan 9 ek karakterin kilidini açın. Override 2: Super Mech League Dev kavgacı robot, Override 2: Super Mech League’de süper güçlü Mech geri dönüyor! God of Rock God of Rock, müzikal üstünlük savaşı için evrendeki en iyi müzisyenleri bir araya topladı. Notalara doğru ritimle basıp rakiplerine karşı harmonik saldırılar yaparak rekabete dayalı bu ritim-dövüş oyununda ritmi kaçırma.