Baldur's Gate 3
Kaçırılmış, enfekte edilmiş ve kayıp. Bir canavara dönüşüyorsun ama içindeki yozlaşma büyürken gücün de büyüyor. Şeytanlar, varlıklar ve dünya dışı diğer kötücül güçlerin arasındaki çekişmenin ortasında kalıyorsun. Sen ve partin, Unutulmuş Diyarlar'ın kaderini belirleyeceksiniz. NİHAİ Z&E DENEYİMİ Geniş Z&E ırk ve sınıf seçeneklerinden birini seç veya geçmişi özellikle belirlenmiş orijinal bir karakterle oyna. Macera, yağma, savaş ve romantizm dolu Unutulmuş Diyarlar'da oyna. İster yalnız ister çoklu oyuncuyla dört kişiye kadar çıkabilen bir grupla oyna. Yoldaşlarını dikkatle seç. TEKLİ VE ÇOKLU OYUNCU ARASINDA KOLAYLIKLA GEÇİŞ YAP Her karakter kendi hikâyesini belirler. Hem yalnızken hem partideyken. Savaştaki güçlerinizi birleştirin ve partinizi kendi görevlerini, hedeflerini takip etmesi için bölün. Birlikte mükemmel bir plan yapın veya arkadaşlarınızın en az beklediği anda kaotik bir eylem yapın. Bir Xbox'te bölünmüş ekranda iki kişiye kadar co-op veya çevrimiçi olarak dört kişiye kadar oynayabilirsiniz. Baldur's Gate 3 macerası hem yalnız hem arkadaşlarla yaşanabilir. HİÇBİR DENEYİM AYNI OLMAYACAK Unutulmuş Diyarlar geniş, detaylı ve çeşitli bir dünyadır. Çevrende her noktada keşfedilmeyi bekleyen sırlar bulunmaktadır. Dikeylik, keşfinin önemli bir parçasıdır. Gizlen, dal, kaz, tırman, zıpla ve Karanlıkaltı'nın derinlikleriyle Üst Şehir'in çatıları arasında dolan. Nasıl hayatta kalacağın ve dünyada nasıl bir iz bırakacağın sana kalmış. SİNEMATİK BİR HİKÂYE ANLATIMI Yeni Divinity 4.0 motoruyla yapılan Baldur's Gate 3, eşi benzeri görülmemiş bir keşif ve deneyim özgürlüğü sunarak seçimlerine tepki veren bir dünyayla etkileşime geçmeni sağlıyor. Muazzam, sinematik hikâye anlatımı şimdiye kadarki en büyük dünyamızda dolanırken karakterlere hiç olmadığı kadar yaklaşmanı sağlıyor. Aşk yaşa, kandır, yardım et, böl, arkadaşlarınla birlikte büyü. Hepsi Larian'ın yeni nesil RYO motoru sayesinde. Modlar da dâhil olmak üzere oyunun bazı özellikleri Xbox çocuk hesaplarından ulaşılamayabilir. Ülke yasalarında belirtilmedikçe Xbox’ta çocuk kategorisi 13 yaşından küçük oyuncuları niteler.