Baize'nin Kutsaması
Baize'nin Kutsamasını her satın aldığınızda, hemen 600 Altın kazanabilirsiniz. Ayrıca 24 kez Baize Parası ve her 4 günde bir ekstra ödül alabilirsiniz. Ödüller her gün saat 20:00'de (UTC) yeniden alınabilir. Baize Paralarını Baize Dükkânındaki çeşitli ödülleri almak için kullanın. İçerideki ödüller zaman zaman güncellenir. Baize'nin Kutsaması için maksimum süre 180 gündür. Bu sınırı aşarsanız başka bir satın alma işlemi yapamazsınız. Yanlışlıkla mükerrer satın alımlar yapmanız durumunda, Kutsama süresi biriktirilmez, ancak 600 Altın alırsınız.