Awesome Zombie Games Bundle
Bu paket, Awesome Games Studio tarafından yapılan iki zombi oyununu içeriyor. Yet Another Zombie Defense HD, her gece saldırıya geçen zombi ordusuna karşı kendini korumaya çalışacağın bir oyun. Kurtuluşunun olmadığını biliyorsun, düşmanların sayıca senden çok üstün ve er ya da geç senin de onlara karışma vaktin gelecek. Bu yüzden öleceksen sonuna kadar savaşarak öleceksin! Asıl soru şu; kaç gün dayanabileceksin? I, Zombie'de bir zombi ordusunun lideri olarak oynuyorsun ve hedefin harita üzerindeki bütün insanları zombiye dönüştürmek. Bir insanı dönüştürdüğünde o artık senin türünden bir zombi haline geliyor, onu orduna katıp silahlı askerlere karşı kullanabiliyorsun. Ayrıca, zombi orduna düşmana saldırma, seni takip etme veya beklemede kalma gibi komutlar verebiliyorsun. Her senaryoda başarıya ulaşmak için doğru taktiklere ve dikkatli bir planlamaya ihtiyacın olacak.