Atomicrops: Reap What You Bundle
Bu paketi satın al ve ödül hasadını topla! Atomicrops Ne Alırsan Onu Biçersin Paketi ile Atomicrops ana oyunu ve Ne Ötersen Onu Biçersin DLC'si tek bir gübreli pakette buluşuyor.