Astro Miner: Caves DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Güçlendiricileri veya görünümleri çok daha erken almanı sağlayacak bol miktarda altın para bulunan 12 yeraltı madeni - Yeni Uçan Tekne aracı - Yeni UFO aracı Farklı madenlere yolculuğa çık, bol bol para topla ve yeni araçları dene!