Assassin's Creed Shadows Seçkin Sürüm
Assassin's Creed Shadows Seçkin Sürüm içeriğinde bulunanlar: - Ana oyun - Naoe ve Yasuke için Sekiryu Ekipman Seti - Eye of the Dragon Katanası - Claw of the Dragon Uzun Katanası - Sekiryu Beast Bineği - Dragon Tooth Süsü - Yeni bir bölge, yeni bir silah, yeni beceriler ve +10 saatlik içerik içeren Claws of Awaji genişlemesi. SERİNİN EN DERİN GİZLİLİK MEKANİKLERİNDE USTALAŞIN VE İÇGÜDÜSEL ÇATIŞMALARA KATILIN "Shadows, son on yıl içinde bana en çok keyif veren gizlilik oyunlarından biri." – PC Gamer Kıvrak zekalı bir şinobi olan Naoe olarak oynayın ve tespit edilmekten kaçınmak için ışığı, sesi ve gölgeleri kullanın. Yeni kanca da dâhil olmak üzere birçok parkur seçeneğiyle düşman kalelerine sızın, şurikenlerle veya sis bombalarıyla muhafızların dikkatini dağıtın ve gizli bıçağınızla hedeflerinize suikast düzenleyin. Samuray Yasuke olarak yayla sessizce düşmanlarınızı avlayın ya da katana veya naginata ile yıkıcı yakın dövüş komboları gerçekleştirin. ASSASSIN'S CREED SHADOWS'UN BÜYÜLEYİCİ DÜNYASINA DERİN BİR BAKIŞ "Assassin's Creed Shadows, gördüğümüz en iyi açık dünya versiyonlardan birini oluşturmuş." – IGN Feodal Japonya'ya daha önce hiç olmadığı gibi adım atın! Assassin's Creed Shadows, görkemli kale şehirlerinden sakin tapınaklara ve geniş kırsal alanlara kadar dinamik mevsimlerin, değişen hava koşullarının ve çevresel yıkımın taktiksel yaklaşımınızı etkilediği nefes kesici bir açık dünya sunuyor. TEKNİK AÇIDAN ŞİMDİYE KADARKİ EN GELİŞMİŞ ASSASSIN'S CREED OYUNUNU KEŞFEDİN "Bu nesilde oynadığım en dinamik, eğlenceli ve en güzel açık dünya oyunlarından biri." —Kotaku Güncellenmiş Anvil motoruyla güçlendirilen Assassin's Creed Shadows ile gerçek bir yeni nesil sıçramasını yaşayın. Yağmurdan kayganlaşan çatılardaki fener ışığının parıltısından kiraz çiçeklerinin rüzgârda çıkardığı hışırtıya kadar her ayrıntı sizi feodal Japonya'nın içine çekmek üzere hazırlandı. Çevrim içi özelliklere erişebilmek için internet bağlantısı, Ubisoft hesabı ve Microsoft Hesabı gereklidir.