Assassin's Creed Origins
KEŞFEDİLESİ BİR ÜLKE Çöllerden yemyeşil vahalara, Akdeniz'den Gize'nin mezarlarına kadar Nil'de yelken açıp bu devasa ve öngörülemez toprakları keşfederken tehlikeli antik gruplara ve vahşi hayvanlara karşı savaşın. AKSİYON RYO DENEYİMİNİ YAŞAYIN Savaşmanın tamamen yeni bir yolunu deneyimleyin. Farklı özelliklere ve nadirliklere sahip onlarca silahı yağmalayın ve kullanın. Detaylı ilerleme mekaniklerini keşfedin ve benzersiz, güçlü baş düşmanlar karşısında becerilerinize meydan okuyun. HER OYNADIĞINIZDA YEPYENİ BİR HİKÂYE En zengin soylulardan en çaresiz dışlanmışlara kadar güçlü ve unutulmaz karakterlerle yolunuz kesişirken çoklu görevlere ve sürükleyici hikâyelere dalın.