Armored Warfare
Modern tank atış oyunlarının geleceği Armored Warfare Xbox'a geliyor! Son teknoloji tankların kontrolünü ele al ve ortak görevlerde arkadaşlarına katıl, PvP modunda rakip takımlarla rekabet et veya Küresel Operasyonlarda gerçek tank deneyimini yaşa. Büyük haritalarla destekli, yeniden doğma alanları, istihbarat ihaları, AI desteği, hava saldırıları ve çok daha fazlasını içeren rekabetçi ve ortak oynanış.