Arcade Wild
Ultra Street Fighter IV için alternatif kostüm paketi. Yun, Yang, Evil Ryu ve Oni için yeni vahşi kostümler içerir. Bunları giyip rakiplerini tarzınla da alt et!*Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka bir oyunla çalışmayacaktır.