Arcade Spirits
1983 yılındaki video oyunu krizi hiç gerçekleşmeseydi ne olurdu? 20XX yılında geçen Arcade Spirits, atari salonlarının hâlâ oyun oynamak için en gözde yer olduğu, farklı bir tarih sunan görsel bir romantik komedi romanıdır. Sorunlu bir çalışma sürecinin ardından, karakterin Funplex'te yeni ve ilginç bir işe girer: Burası, müşteriler kadar çalışanların da tuhaf olduğu ünlü bir yerel atari salonu.