Arcade Dehşet
Ultra Street Fighter IV için alternatif kostüm paketi. Yun, Yang, Evil Ryu ve Oni için yeni dehşet giysileri içerir. Rakiplerini korkut ve tekinsizliğinle arkadaşlarını yıldır! *Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka herhangi bir oyunla çalışmaz.