Aquapark io: Movie Stars DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - Hollywood Kupası haritası - Korsan maymun derisi - Süper kahraman köpek derisi - Kovboy derisi - Korsan çocuk derisi - Korsan kız derisi - Palyaço derisi - Siyah panter derisi - Çin Panda derisi Kay, zıpla, uç ve en hızlı film yıldızı ol!