Anodyne
Anodyne, sizi 16 bitlik maceralara geri döndürüyor ve Young olarak onun bilinç altındaki tuhaf dünya ile sizi karşı karşıya getiriyor. Karamsar, rüya gibi müziklere dalarak doğa, şehir ve soyut temalı ortamları keşfedin, bulmacaları çözün ve düşmanları yenin... Üstelik bir süpürge ile! Eski moda 16 bitlik macera klasiklerinden esinlenmiş bu oyunda, Young'ın bilinç altında sizi neler beklediğini öğrenmek için geniş bir dünyayı ve ilginç, zorlu ve eğlenceli birçok zindanı keşfederek uzun ve harika bir maceraya çıkın.