Animal Hospital
Hayvanseverler için tasarlanan bu oyunda veteriner kliniğini yönet ve dünyalar tatlısı hastalarınla ilgilen! - Kendine ait hayvan hastanesini istediğin gibi dekore et ve özelleştir - Dünyanın dört bir yanından hayvanı muayene et! Kediler, köpekler, pandalar, tilkiler, koalalar... hatta tek boynuzlu atlar gibi sihirli hayvanlar bile var! - Mini oyunları oynayarak hastalarına en iyi tanıyı koy ve onları tedavi et - Onlara ilaçlarını, yiyeceklerini, sularını ve ihtiyaç duydukları sevgiyi vererek hızlıca sağlıklarına kavuşmalarını sağla - Daha fazla hastalığı tedavi edebilmek için hastaneni geliştirerek yeni ekipmanlar aç - Veterinerliğin tadını çıkar!