Aniimo
Aniimo, açık dünyada geçen ücretsiz ve yeni nesil bir yaratık yakalama rol yapma oyunudur. Devasa Idyll kıtasında, Aniimo olarak bilinen sayısız benzersiz yaratıkla karşılaşacaksın. Onlarla Bütünleşerek yepyeni yetenekler kazan ve bu büyüleyici dünyayı bambaşka bir perspektiften deneyimle. Ayrıca gökyüzünde süzülen o eşsiz metropole adım atarak diğer Kâşiflerle bir araya gelebilir, hikayelerini paylaşabilir ve heyecan dolu rekabetçi savaşlara katılabilirsin. Aniimo'nu seç ve keşif, gizem ve macera dolu destansı yolculuğuna başla! Fırsatları değerlendir, içinden geldiğince Aniimo yakala ve koleksiyonunu oluştur! Idyll'deki maceralarında karşılaştığın herkes sana yoldaş olabilir! Aniipod'ları kullanarak Aniimo yakala, tuzaklar kur ve avını tam zamanında kap; o tatlı heyecanın ve bilinmezliğin tadını çıkar! Çevreye, hava durumuna, doğa olaylarına ve günün saatine göre tamamen eşsiz Aniimo'lar ortaya çıkacak. Üstelik çoğu Aniimo evrim geçirebiliyor, bu da onları keşfetmeyi ve toplamayı çok daha sürükleyici kılıyor. Dünyayı onların gözünden görmek için Aniimo'larla Bütünleş Macera dolu bu yolculukta Aniimo'larla Bütünleşebilir ve yakaladığın herhangi bir Aniimo'nun ta kendisine dönüşebilirsin. Bulmacaları çözmek, savaşları kazanmak ve engelleri aşmak için onların özel yeteneklerini kullan! Dünyaya yepyeni bir açıdan bakmak için Aniimo'larla Bütünleş. Maceraya atıl ve uçsuz bucaksız bir açık dünyayı keşfetmenin tadını çıkar Yaşam fışkıran güzellikleriyle devasa Idyll kıtası; yaratık yakalamak, onlarla Bütünleşmek, sırları açığa çıkarmak ve Aniimo'ların gerçek potansiyeline ulaşması için kusursuz bir ortam sunuyor. Meydan oku, yarış, keşfet... İçine çeken bu keşif hissi, yolculuğunun her bir adımını büyüleyici kılıyor. İster havada süzül, ister suya dal, ister toprağı kaz... İstediğin her yere ayak basmakta özgürsün. Aniimo ile canlı ve heyecan dolu meydan okumalara katıl Aniimo'nun devasa dünyasında her gerçek zamanlı meydan okuma bilinmezlikler ve sürprizlerle dolu. PvEvP modu "Yumurta Vurgunu", Kayıp Adalar'da gerçek zamanlı araştırmalara ve savaşlara atılmak için dilediğin zaman 3 kişilik bir takıma katılmana olanak tanıyor. İster tek tabanca ister arkadaşlarınla ol; ister maceraya atıl, ister savaş, ister sadece hızla güçlenmeye çalış... Burada her zorluk, her meydan okuma gerçek ve anlık! Arkadaşlarınla kamp yapmanın ve yola çıkmanın keyfini çıkar Artık her Kâşifin uçsuz bucaksız Idyll kıtasında kendine ait bir karavanı var! Bu açık dünyadaki bir kamp alanına park edilmiş karavanında diğer oyuncularla buluşup sosyalleşebilirsin. Karavanınla Ana Diyara döndüğünde ise ekinler ekebilir, dekorasyonlar inşa edebilir ve yaşam alanını Aniimo'larınla dilediğin gibi düzenleyerek tüm Ana Diyarı sıcak, eğlenceli, etkileşimli ve sürükleyici bir cennete dönüştürebilirsin.