Aniimo, 10 Eylül 2026 TSİ 5.00'te ücretsiz oynanabilen bir oyun olarak resmi lansmanını yapacak. Bu, ön sipariş kampanyası kapsamında sunulan temel oyunun ücretsiz olduğu anlamına geliyor. Koleksiyoncu Sürümü Ön Sipariş Paketi aşağıdaki oyun içi ödülleri içeriyor: Oyun İçi Aksesuar: Kuçu Kanka x1 *Kuçu Kanka aksesuarı, Xbox'a özel bir ön sipariş öğesidir. Oyun İçi Savaş Bileti: Koleksiyoncu Yoldaş El Kitabı x1 *Gelişmiş Yoldaş El Kitabı'ndaki ödüllerin kilidi, El Kitabı'nın seviyesi arttıkça kademeli olarak açılır.* *Koleksiyoncu Sürümü Yoldaş El Kitabı, anında verilen ek öğeler ve aksesuarlar içerir.* *Yoldaş El Kitabı bir oyun içi öğedir. Kullanıldıktan sonra mevcut sürümün sonuna kadar etkin kalır.* *Yoldaş El Kitabı'na Özel Prismana Aniimo Yumurtası, sürüme göre değişiklik gösterebilir. Alınan öğe, kullanıldığı sürüme bağlıdır.* Ön sipariş dönemi 16 Eylül 2026 TSİ 04.59'da sona erer.