AMAZE! & Light-it Up
Kendini sıkılmış mı hissediyorsun? Renkli bir bulmaca paketiyle gününü aydınlat! AMAZE! – Bu bağımlılık yapan ve tatmin edici meydan okumada yüzlerce canlı labirent bulmacasında yolunu boya! İster yavaş oynamayı, ister zamana karşı yarışmayı, ister sınırlı hamlelerle strateji yapmayı tercih edin, her tarz için bir mod var – tek başına veya bir arkadaşla. Sadece tek bir kareyi bile kaçırma... yoksa sonsuza kadar labirentte sıkışıp kalırsın! Light-It Up – Cesur bir stickman olarak parlak bir görevde neon ışıklı bir dünyada zıpla, takla at, kay ve sallan! Hareketli şekilleri aydınlat, ölümcül sivri uçlardan kaç ve 150 canlı seviyede karanlığa renk getir. Takviyeleri kullan, yıldızları topla ve bu hızlı tempolu platform oyununda harika görünümler açarken ustalaş! Zıplamaya, kaymaya ve tamamen şaşırmaya hazır olun!