Alba: A Wildlife Adventure
Monument Valley ve Assemble with Care'ın yaratıcısı BAFTA Ödüllü oyun stüdyosu, yepyeni bir yapımla geliyor! Bir Akdeniz adasında büyük anne ve babasını ziyarete giden Alba'ya katıl. Arkadaşı Ines ile yaban hayatını keşfe çıkarak sakin bir yaz geçirmeyi planlayan Alba, hayatı tehlikede olan bir hayvan görür ve bu konuda bir şey yapması gerektiğini fark eder! Etrafa saçılmış çöpleri saymazsak, burası gerçek bir Akdeniz cenneti! Bir tabloyu andıran sahillerden, kasabaya bakan tarihi kaleye kadar, keşfedilmeye hazır kocaman bir ada seni bekliyor. Yanında Ines ve tam bir kuş hastası olan büyükbaban ile, adayı kurtarma hareketini başlatabilirsin. Belki sonra sıra Dünya'ya da gelir. Oyunun sundukları: - Harika müzikler. İspanya'ya ve oyunun muhteşemliğine yakışır bir albüm yapmak için Lorena Alvarez ile işbirliğine gittik - Bu bir huzur maratonu. Adada geçirdiğin zamanın keyfini çıkar ve macerayı istediğin tempoda yaşa. Aceleye gerek yok - Ayrılmak istemeyeceğiniz bir yer. Burayı, çocukluğumuzda geçirdiğimiz yazları hayal ederek tasarladık. Artık o günlere geri dönemeyiz, ama sana benzer bir deneyim yaşatabiliriz - Açıkçası, etrafta dolaşıp sürekli iyilik yapacağın, insanı iyi hissettiren bir oyun Özellikler: - Elle çizilmiş görseller. Adanın her bir köşesi ile büyük bir titizlikle ilgilendik. İnan bana, bu oyunu yapmak epey zamanımızı aldı - Alba ve Ines'e katıl ve adayı kurtarabilecek AIWRL (söylerken insanın ağzı bükülüyor, değil mi?) örgütünü kur - Çok sayıda gönüllü bulman gerekecek ve ada iyi insanlarla dolu. Onlara yardım et ve size katılmalarını için ilham ver - Adanın her yeri hayvanlarla dolu, tüm türleri bulabilir misin?